שאלות

שאלות הכרחיות כשבוחרים חברת איחסון

מחפשים חברת איחסון? בדקו כמה מהשאלות שאתם צריכים לשאול את ספק האירוח שלכם כדי להבין האם זו הבחירה המתאימה ביותר עבורכם:

  1. איזה סוג אמינות שרתים וזמני פעילות אתם מציעים?
    חשוב מאוד שיהיה לכם חברת איחסון הפועלת 24/7. חברת איחסון הפועלת על שרת חזק וחיבורי רשת יציבים היא מה שאתם צריכם. כמו כן, זמן ההפעלה המומלץ הוא 99.5%, כאשר זמן הפעלה מתחת ל-99% בהחלט אינו מה שאתם מחפשים. ישנן דרכים רבות להשיג מידע על זמן הפעילות של חברת איחסון. דרך אחת היא באמצעות כלי צג שרתים אשר יכולים לעזור לכם לעקוב אחר חברת האיחסון. כמו כן, שאלו במפורשות שאלות מפורשות ביחס לאמינות השרתים וציוני זמן הפעילות.
  2. מהי מדיניות האבטחה?
    גלו אילו אמצעי אבטחה נוקטת החברה לאבטחת נתונים. אם אתם מעוניינים באחסון משותף אז המדיניות של ספק האחסון צריכה להתייחס לכך. כנ"ל כאשר מדובר על אירוח בענן, כמו גם, על אירוח ייעודי. כמו כן, שאלו באיזו תדירות הם עורכים סריקות זדוניות / וירוסים? ספק האחסון שתבחרו צריך שיהיו לו תהליכי אבטחה מתאימים כדי להגן על כל הנתונים הרגישים.
  3. האם אתם מציעים מגוון הצעות אירוח? כמה קל לשנות את חבילת האיחסון?
    לכל עסק דרישות אירוח אתרים שונות. שאלו את חברת האיחסון לגבי סוגי סביבות האירוח שהם מספקים. כמו כן, שאלו אותם בנוגע למדיניות שלהם למקרה שתרצו לשנות את חבילת האיחסון. חשוב שתמצאו חברה בה תוכלו לשנות ולשדרג את חבילת האיחסון בכל פעם שהצרכים שלכים משתנים כך שלא תצטרכו לשנות ספק אירוח.
  4. האם אתם מספקים SSL?
    אם האתר שלכם הוא אתר מסחר אלקטרוני או שאתם מאחסנים נתוני לקוחות / עובדים רגישים, אזי אתם זקוקים לאישור SSL טוב. וודאו שאם הם מציעים זאת ושהם מכסים את כל בסיסי האבטחה שלכם. דוגמא לאישור SSL היא למשל https://www.mco.co.il/
  5. האם הם מספקים תחומי תוספות מרובים?
    רבים מאיתנו מחזיקים ביותר מדומיין אחד, לפעמים יותר מ -2 או 3. האידיאל הוא שתבחרו חברת איחסון המאפשרת הוספת מספר דומיינים.
  6. מהי היסטוריית ההשבתה שלכם?
    זמן השבתה הוא כאשר אתר אינו נגיש למשתמשים למשך תקופת זמן. שאלו את ספק האירוח שלכם באיזו תדירות הם התמודדו עם השבתה בעבר. התשובה האידיאליתא מורה להיות אף פעם, אבל אפילו מיטב ספקי האירוח חוו הפסקות מדי פעם.
  7. מהי מדיניות הגיבוי שלכם?
    וודאו כי חברת האיחסון מבצעת גיבוי באופן תדיר. כמו כן וודאו שמסדי הנתונים שלכם מגובים גם ולא רק הקבצים שלכם.
  8. באילו שעות התמיכה הטכנית שלכם זמינה?
    תמיכה טכנית צריכה להיות זמינה 24/7 כולל חגים. לעולם אין לדעת מתי תזדקקו לתמיכה ועליכם לוושא שיהיה מי שיעזור לכם.
  9. כמה לקוחות נמצאים בכל שרת?
    כאשר אתם בוחר בפתרון אירוח משותף, זה אומר שאתם שותפים בשטח השרת גם עם אתרים אחרים. מספר האתרים בכל שרת ישפיעו על מהירות האתר שלכם על כן שאלו את ספק האירוח שלכם לגבי מספר הלקוחות שחולקים כל שרת.
  10. מה אם אני לאמרוצה?
    שאלו אם החברה מציעה כל סוג של ערבות או תקופת ניסיון.