Twitter

כיצד להשתמש בטוויטר כדי להרחיב את העסק, התנועה והמכירות שלכם

  1. כרטיסי טוויטר
    אתם רוצים שכל ציוץ שאתם שולחים יבלוט – וכרטיסי טוויטר הם דרך נהדרת לעשות זאת.

לאחר שתגדירו כרטיסי טוויטר באתר שלכם, עברו אל http://smo.knowem.com/, הזינו את כתובת האינטרנט שלכם ולחצו על הכרטיסייה Twitter. (זה יגיד לכם אם כרטיסי הטוויטר שלכם מוגדרים כהלכה)

  1. בנו את העוקבים שלך לטוויטר
    אם העוקבים שלכם בטוויטר מעורבים וממוקדים היטב, הגדלת מספרם יכולה להועיל לעסק שלכם.

Social Quant הוא כלי שמגדיל במהירות את העוקבים הרלוונטיים שלך בטוויטר על ידי שימוש בנתונים ובניתוחים כדי למצוא משתמשים ושיחות מתאימים.
אתם יכולים לבחור מילות מפתח למיקוד וככל שמספר העוקבים שלכם יגדל, תקבלו יותר מעורבות וקליקים לאתר שלכם.

  1. לזהות משפיעים ולעסוק בהם
    כשאתם מתקשרים עם משפיעים – אתם יוצרים הזדמנות להשיג יותר עוקבים, יותר מעורבות ויותר תנועה לאתר שלכם.

אם מישהו משפיע בתחום שלכם, יש לו כבר את הקהל שאתם רוצים!

בניית מערכות יחסים נהדרות יכולה לשלם לכם דיבידנדים.

באמצעות SocialBro תוכלו להקל על תהליך מציאת המשפיעים הללו.

אתם נרשמים לשירות (יש אפשרויות בחינם) ומחברים את חשבון הטוויטר שלכם.

לאחר מכן לחצו על יעד ואז תוכלו לגלות משתמשים חדשים בטוויטר.

הזינו מילת מפתח הקשורה לענף שלכם והקשו על חיפוש.

השתמש בטוויטר-כדי להצמיח את העסק שלך

משתמשי טוויטר מסודרים לפי סדר מספרי העוקבים שלהם. אתם יכולים להשתמש בפקדים בצד שמאל של המסך כדי לצמצם את החיפוש שלכם.

ייתכן שתרצו לראות רק משתמשים משפיעים, או כאלה עם מספר עוקבים מסוים.

לאחר מכן תוכל לזהות משפיעים ולעקוב אחריהם ישירות מממשק SocialBro על ידי ריחוף עם העכבר מעל פרטי הפרופיל שלהם.

.4. השתמשו ברשימות טוויטר לניהול אנשי הקשר שלכם
כאשר אתם עוקבים אחר מספרים גבוהים יותר של אנשים, ציר הזמן שלכם עשוי להרגיש עמוס מדי..

אם יש אנשים שאתם באמת רוצים לעקוב אחריהם ולא לפספס את הציוצים שלהם, הוסיפו אותם לרשימת טוויטר ועקבו אחריהם בציר הזמן הראשי שלכם.

כלים כמו Hootsuite ו- TweetDeck מאפשרים לכם להגדיר עמודות כדי לעקוב אחר ציוצים מהרשימות שלכם בקלות.

אתם יכולים להפוך את הרשימות האלה לציבוריות (כך שאנשי הרשימה יידעו שהם נמצאים בה) או פרטיים (כדי שלא יידעו). לחלופין, תוכלו להירשם לרשימות ציבוריות שמשתמשים אחרים יצרו.

  1. השתמשו ב- Hashtags הנכון
    האם ידעתם שציוצים המכילים hashtags אחד או 2 מעורבים ב 21% יותר מאלה עם 3 ומעלה?

זה יכול להיות מפתה להשתמש בכל האשטאג שאתם יכולים לחשוב עליהם לציוץ כדי למשוך תשומת לב – אבל נראה שזה רעיון ממש רע!
פירוש הדבר שעליכם להיזהר ולהצר את בחירת ההאשטאג שלכם ל -1 או 2 לציוץ.

אם אינכם משתמש בהאשטגים, זה הזמן להתחיל. הם דרך מעולה להראות את הציוצים שלכם בפני הקהל הנכון.
אבל איך תבחר אילו האשטגים הכי טובים?
Ritetag הוא כלי שיעזור לכם לזהות את ההאשטגים הנכונים לשימוש.
הזינו מילת מפתח שקשורה לענף שלכם וריטטאג תספק לך רשימת האשטאגים מהם תוכלו לבחור. תוכלו למצוא דוגמא כאן https://www.electrician.org.il/

לסיכום,
כל הטיפים לטוויטר במאמר זה יעזרו לכם לפלס את דרככם ולהגדיל את הרווחיות של המותג שלכם.
תוכלו גם להגביר את מספר העוקבים שלכם ולהגדיל את המעורבות הממוקדת שלכם.