wordpress

אחסון אתרים וורדפרס (WordPress)

וורדפרס (WordPress) היא כלי בניית האתרים הפופולרי ביותר בעולם. וורדפרס הינה מערכת קלה ונוחה לניהול אתרי אינטרנט, בלוגים ואתרי תדמית הכתובה בשפת PHP, וורדפרס משתמשת במסד נתונים MySQL וניתנת להתקנה במהירות וללא כל צורך בידע מקדים.
מערכת וורדפס מגיעה עם ממשק ניהול מובנה המאפשר ניהול מהיר ופשוט הכולל הוספה, ניהול ועריכת פוסטים, דפים, תמונות ותגובות.

איך לבחור אחסון אתרי וורדפרס?

לפעמים אנו שוכחים כי אחסון אתרים הוא אחד המרכיבים המרכזיים של כל אתר אינטרנט מוצלח. בחירת האחסון הטוב ביותר לצרכים שלך יכולה לשפר את הדרוג שלך במנועי החיפוש וכתוצאה מכך את המכירות שלך.
ישנם סוגים שונים של אירוח אתרי וורדפרס האפשרויות זמינות כגון אחסון חינמי, משותף, VPS, ייעודי וכדומה. אנחנו נעזור לך לבחור את הטוב ביותר עבור אתר האינטרנט שלך.
אנחנו יודעים את החשיבות של בחירת החברה הטובה ביותר והמטרה שלנו עם מאמר זה היא להציע תובנות על דברים שאתה צריך לשקול בעת בחירת החברה שבה תאחסן את אתר הוורדפרס שלך. אנו גם חולקים רשימה של חברות אחסון אתרי וורדפרס מובילות אשר בחנו והגענו למסקנה שהינם המובילות בשוק גם מבחינת מחיר וגם מבחינת ביצועים.

מה הם הדרישות עבור אחסון אתר וורדפרס?

אתה תהיה מופתע לשמוע שוורדפרס היא סקריפט מאוד קל משקל, והוא מתאים לשימוש עם כמעט כל חברת אחסון אתרים טובה.
הדרישות הפשוטות של וורדפרס הן:
גרסת 5.2.4 PHP או יותר
גרסת MySQL 5.0 או יותר
בשל הפופולריות של וורדפרס, כל חברות האחסון הטובות ביותר מגיעות עם אפשרות של התקנת אתר וורדפרס בלחיצה. כל חברות אחסון אתרי WordPress שיש לנו ברשימה במדריך זה מציעות תמיכה מלאה להפעלת אתר וורדפרס.

דברים שיש לשקול בעת בחירת אחסון לוורדפרס

מהירות, אבטחה, ואמינות הם גורמים חשובים ntus שצריך לשקול בעת בחירת אירוח WordPress. עם זאת, הגורם החשוב ביותר שאתה צריך לשקול הוא "הצרכים שלך". הערכת הצרכים שלך לפני רכישת אחסון אתרי וורדפרס יכול לחסוך לך מאות שקלים.
בנוסף, אחסון אתרים בארץ הוא לרוב יקר משמעותית מאחסון אתרים בחו"ל. בעוד שבארץ חבילות האחסון מוגבלות בתעבורה, בזכרון ובמספר משתמשי מסדי הנתונים, בחו"ל תקבל אחסון אתרים ללא הגבלה ובתעריף זול במאות אחוזים.
אתר זה לדוגמא ביחד עם עוד מאות אתרים ישראלים מאוחסן בחו"ל ובעל ביצועים זהים לאלה שבארץ!

לסיכום, אחסון אתרי וורסדפרס הינו חשוב ביותר ואין להקל בבחירת החברה בה נשתמש. הכי חשוב זה לבחור חברה שתוכלו לסמוך עליה, בעלת שנים של נסיון ושירות לקוחות 24\7. כמו כן, בחירת חבילת אחסון המתאימה לכם התאפשר לכם להתפתח ושאינה תגביל אותכם בעתיד תקנה לכם שקט נפשי ומקום לגדול.